مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-20ورزشي

 برای اعزام به مسابقات گرنداسلم هیچ اسپانسری ندارم


قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی جوانان تنیس جهان گفت: جهت اعزام به مسابقات بین المللی گرند اسلم باید با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شوم.

- مشکات الزهرا صفی در گفت و گو با ایسنا، گفت: برای اعزام به مسابقات ماه آینده گرنداسلم استرالیا هیچ اسپانسری ندارم و باید با هزینه شخصی به مسابقات اعزام شوم.

وی اظهار کرد: مسابقات بین المللی تنیس گرنداسلم در ژانویه سال 2022 به میزبانی کشور استرالیا برگزار خواهد شد و بنده به عنوان تنها نماینده بانوی ایران در این دوره از مسابقات شرکت خواهم کرد.

صفی گفت: مسابقات گراند اسلم استرالیا بزرگترین مسابقات تنیس جوانان است که در آن برترین های تنیس جهان در رده جوانان با یکی دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: بنده برای اولین بار در کل تاریخ تنیس ایران به عنوان تنها بازیکن جوان ایران مجوز حضور در این مسابقات را دریافت کردم.

وی اظهار کرد: مهمترین مشکل من برای اعزام به این مسابقات نداشتن اسپانسر است و اگر حمایت مالی نشوم تأمین هزینه های اعزام برای من بسیار سخت خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدارسیون تنیس حمایت های لازم را انجام می دهد گفت: تا کنون هیچ حمایتی از سوی فدراسیون از من صورت نگرفته است، حتی هزینه خرید توپ، راکت و لباس و ویزا را هم خودم پرداخت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برای اعزام به مسابقات گرنداسلم هیچ اسپانسری ندارم

 برای اعزام به مسابقات گرنداسلم هیچ اسپانسری ندارم